Kolo Pells CMN Razzer Elite9 2016
Výrobce: CYKLONĚMČÍK
Rám: PELL’S P6 Ultralite Racing Tubeset, Triple Butted, Rhombus Bi-axial Hydroforming, VFHS Techn. Materiál rámu: Dural Pell's P6 Ultralite Typ lakování: Mat
Vidlice: Rock Shox Recon Silver TK 29 Typ vidlice: Odpružená - vzduchová Zdvih vidlice: 100 mm
Přehazovačka: Shimano Deore XT
Řazení: !!! SHIMANO XT-BONUS GRÁTIS !!!(Shimano SLX)
Přesmykač: !!! SHIMANO XT-BONUS GRÁTIS !!!(Shimano Deore )
Kazeta: !!! SHIMANO XT-BONUS GRÁTIS !!!(HG50 11-36 )
Rychlosti: 2x10
Brzdy: Avid DB3 GLB
Typ brzd: Kotoučové
Řídítka: XR68 OV 700 mm
Představec: RX67 OV
Gripy: Double Lock
Kola: Shimano Deore / Mach Neo Disc 29
Kliky: !!! SHIMANO XT-BONUS GRÁTIS !!! 2-3x10-možno zvolit(Shimano Deore 38x24 )
Pláště : Schwalbe Smart Sam Performance 29x2,10
Sedlo: Shark 136
Sedlovka: XR2
Velikosti: 17" / 19" / 21,25"
Hmotnost: 12,2kg
VELIKOSTI: 17"-do175cm / 19"-do186cm / 21,25"-nad186cm
VARIANTA: ke kolu pedály se slevou 10% (Exustar // pedály Shimano // pedály Zeray) -viz.eshop
!!! NA TOMTO KOLE JSOU MOŽNÉ DALŠÍ ZMĚNY KOMPONENTŮ-DLE DOMLUVY !!!
ZVOLENOU VARIANTU ZADEJTE DO POLE POZNÁMKA PRO PRODEJCE
Toto kolo můžete zakoupit i na našich výdejních místech,garanční prohlídka ZDARMA a následný servis zajištěn-viz úvodní strana-nebo info na tel.608861453
V PŘÍPADĚ ZVOLENÍ VÝBAVY-BONUS GRÁTIS-NUTNÉ ZASLAT PŘEDEM NA ÚČET SERVISNÍ POPLATEK 10% Z CENY KOLA (bude odečten z celkové ceny kola)
!!! BONUS 300 ZA OSOBNÍ PŘEVZETÍ KOLA NA PRODEJNĚ(formou výběru doplňků ke kolu dle nabídky prodejny) !!!
Novinka 2016. Náš nesmírně ambiciózní projekt měl za cíl vyrobit rám z hliníkové slitiny, který bude poskytovat pohodlí blízké karbonovému rámu. Vycházeli jsme z vlastního mnohaletého vývoje systému PELLS Medium Tail. Nove rešená unikátní zadní stavba u modelu z materiálu P6 a 7005 dodává rámům exkluzivní jízdní vlastnosti i vzhled. Planžetové seat stay o tlouštce pouhých 12 mm v kombinaci s plochou zadní vidlicí typu planžety přispívají k absolutnímu pohodlí rámu. Tato kombinace umožnuje propružení zadní stavby ve vertikálním směru pri zachování maximální boční tuhosti.
Designovou lahůdkou je napojení horní rámové trubky na zadní vzpěry. Horní rámová trubka je směrem k sedlové trubce výrazně zploštěná, obíhá kolem sedlové trubky a plynule se napojuje na zadní vzpěry. Důvodem pro toto rešení není jen designová originalita rámu, ale predevším zlepšení jeho jízdních parametrů. „Uzavření“ sedlové trubky ve výrazně rozšírené horní rámové trubce a vetší rozteč zadních vzpěr se podílí na zvýšení torzní tuhosti rámu. Naopak vertikální zploštení horní rámové trubky v této oblasti se podílí na lepší schopnosti rámu absorbovat vibrace. Precizní technické provedení podtrhují zabroušené spoje. Celková propracovanost rámu je podtržena grafickým designem probíhajícím přes tyto partie rámu.
Alternativní produkty
pod rám s protikusem
stavitelný: 24" - 28" kola
nosnost 25 kg
maximální délka: 31 cm
minimální délka: 27 cm
s plastovou...
Použitím jednoho dílu dojde ke snížení zdvihu o 20 mm. Odebráním jednoho dílu dojde ke zvýšení zdvihu o 20...
stupeň zabezpečení 4
matové barvy
součástí balení 2 klíče
hmotnost 175 g